....

soms zijn er van die momenten dat je geen inspiratie hebt of dat je gewoonweg geen zin hebt om actief met iets bezig te zijn

wel lieve volgers, ik heb nu wel zo'n moment: geen zin in drukte, geen zin in bakken, geen zin om deftig het huis op te kuisen, geen zin in.....

maar wel zin in verlof dat binnen 4 weken start
jaja, ik weet het, ik ben zo 1 van die mensen die (zwaar) aan het aftellen is naar de vakantie
een heel jaar door van hier naar daar, kids en hun hobby's, afspraakjes met vrienden,....
maar ja, spanje begint stilaan te roepen: heerlijk weer, lekker eten, lekker drinken, volop genieten van de kids....kan niet vlug genoeg juli zijn!

dus bij deze deze week geen blogje over mijn baksels
niet dat ik niets gemaakt heb maar geen zin om foto's te nemen of om even iets te schrijven hierover

maar toch kriebelt het wel weer ergens om dit weekend iets te maken dus volgende week doe ik mijn best om zeker een blogje te schrijven met iets lekkers zoet

gaan jullie deze zomer op vakantie?
welke bestemming zal het worden?
ook last van een dipje om de laatste loodjes?

liefs
ohladybake

Reacties

  1. Ik begrijp je volledig, daar heb ik ook soms last van en zeker met de zomervakantie in aantocht. Ik ga in augustus naar Griekenland, de economie een beetje gaan oppeppen ;-) Geniet van je welverdiende rust binnen een paar weken. Groetjes, x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. thanks sarah!
      en veel plezier daar in Griekenland!
      liefs

      Verwijderen
  2. Mochten we elkaar hier op het net niet meer tegenkomen voor je op vakantie gaat, dan wens ik je alvast een supertijd, daar in Spanje. Geniet van het zonnetje en van al die lekkere tapa's :-)) !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dank je wel!
    ik doe mijn best om hier toch nog wat te bloggen voor ik vertren op vakantie!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga naar zweden in Ibiza, ik kijk er enorm naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik snap het ook. De laatste weken zijn altijd het zwaarst! Alvast veel plezier in Spanje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die zes weken zomervakantie, niet werken maar thuis met de kinderen vind ik altijd wel een ding. Kijk er beetje tegenop, hoe leuk het ook is. En uiteindelijk is het ook zo weer voorbij, eenmaal in het ritme.Een vakantiebestemming, of plan wat we willen gaan dóen dan is er nog niet. Last minute...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. in elk geval heel veel plezier in je vakantie!
    geniet ervan met volle teugen!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts